HÄÄÄJ bloggy!!!
 
Jag är så himla glad för närvarande! Detta baseras på tre grejer:
1. Har sovit ut idag
2. Imorgon åker jag till Skåne vilket innebär att jag snart kommer få umgås med några av de viktigaste människorna i mitt liv
3. JAG HAR BÖRJAT PÅ ETT NYTT SKRIVPROJEKT! För en gångs skull vet jag exakt vad jag vill uppnå med den här berättelsen! Den kommer att handla om bl.a. att bli medberoende i psykisk ohälsa, uppbrott, exkompisar, social fobi, att få nya vänner, kärlek, självdestruktivitet vs self-care, instagramflöden och mitt absoluta favorittema: att vara besatt av nån. Har hittills inte kommit superlångt men SNART SÅ :)))
 
Längtar ihjäl mig efter mina kompisar, mest efter Yrsa och Beppe, vilket gör att jag åker tåg trots att jag verkligen misstror allt vad järnvägar heter under den här årstiden. När jag säger att jag ÅKER i morgon vill jag understryka att jag menar just "åker", inte att jag kommer fram. Det tror jag inte vi ska räkna med.
 
Vsg här är en bild på mig från Haag:
 

Kommentera

Publiceras ej