Efter att ha spenderat minst halva dygnet i skolan under några dagar så var det extremt välkommet med en hemmakväll. Tacos, gosefamilj, Pepsi Max, min säng och kanske främst: hade äntligen tid att lyssna igenom Far & Sons nya singel!
 
 
Jag erkänner att titeln Dubbel Margarita fick mig att tänka lite på Canneloni, Macaroni vilket knappast kan ses som ett pluspoäng direkt, men det var ändå med höga förväntningar som jag tryckte på play. De första sekunderna var jag skeptisk på gränsen till besviken, men när Frej och Simon G kom igång kunde jag inte göra annat än älska låten och den växer för varje lyssning. Dessutom fastnar den direkt, och att den blir årets sommarplåga känns rätt självklart - sommaren handlar ju i princip om att äta gott, dricka gott och njuta av livet! Att jag, efter fem genomlyssningar, per automatik tänker "Margarita" istället för "Macarena" är egentligen recension nog. Det här är Far & Son när de är som mest Far & Son, fem av fem pizzor!
 
(Är f.ö. så JÄVLA trött på att diskutera hiphop i forum, så jävla credfixerat? Fast egentligen är jag nog mest rädd för att folk så lätt blir dryga när de tycker att en har dålig musiksmak :-( )