Hääääääj kompisar!!! Jag kom på att det finns väldigt många saker en egentligen inte vet om folk, som en gärna skulle vilja veta. Så jag satte ihop en egen lista! Om en vill kan en kommentera sina svar. Är så nyfiken på folks svar!
 
Vem är du?
Med ett ord, hur är chips?
Berätta lite om ett djur du älskar?
Vilken dag är din Dolmiodag?
En bra låt?
En dålig låt?
Vem vill du helst krama just nu?
Tre goda maträtter?
Vad skulle du betygsätta dig själv som på en skala 1-10?
När blir du helt varm i hjärtat och pirrig?
 
Och ja, så klart var jag tvungen att svara själv också.
 
 
 
Vem är du? Mikaelah, nitton år, motsatsen till pretto och anonym fleecetröjeanvändare för tillfället.
Med ett ord, hur är chips? Livet.
Berätta lite om ett djur du älskar? Min kära vän Lullu har en katt som heter Trotsky. Trotsky och jag älskar varandra högt (fast det kanske är jag som älskar mest, men han älskar mig också eftersom jag låter honom slicka i mitt hår). Trotsky är beigegulorange, jättesöt och bara några månader gammal.
Vilken dag är din Dolmiodag? Imorgon hoppas jag, en Dolmiodag låter ju som en bra dag liksom.
En bra låt? Wish you were here, med Pink Floyd.
En dålig låt? Fancy, med Iggy Azalea.
Vem vill du helst krama just nu? Den är rätt svår, men varendaste bloggläsare! Och min mamma.
Tre goda maträtter? Lasagne, linssoppa och... eh... allt med spenat?
Vad skulle du betygsätta dig själv som på en skala 1-10? 8. Har lite brister, men charmen tar mig dit.
När blir du helt varm i hjärtat och pirrig? När jag tänker på hur mycket jag älskar människor/djur/saker.
 
(SVARA DÅ)