Nah, kanske inte. Men ifall jag är tillbaka, så är jag det med en lista.
 
Är du singel? - Ah men NÄE, tänk för att jag inte är det! Oklart hur mycket jag bloggat om Casper, men han är min lovey-dovey-babe iallafall.
Saknar du ditt ex? - Inte det bittersta.
Hur är relationen till ditt ex idag? - Obefintlig. Lika glad för det är jag.
Hur länge varade ditt längsta förhållande? - Drygt tio månader.
Hur länge varade ditt kortaste förhållande? - Tre månader knappt, tror jag. En bekant till mig skrev en väldigt smart sak för någon vecka sedan: "har räknat ut att medelkärkänslan håller i typ 3 månader, sen går den över" vilket jag instämmer helt i eftersom de flesta av mina relationer har tagit slut efter prick den tiden. #livsvisdomar
 
 
Hur länge varade ditt senaste förhållande? - Det är pågående sedan drygt tre månader! Yay me! Passerat tremånadersgränsen och allt!
Sårat någon? - Alltså JA? Tillhör ju dessvärre kategorin "folk som pratar först och tänker sedan" vilket inneburit att jag berättat exs hångeltekniker för nyblivna haff och sagt till min mamma att jag hellre äter tallskott för resten av mitt liv än smakar på hennes"vidriga" glutenfria pasta. Förlåt :( :( :(
Har någon sårat dig? - Alltså JA? Tillhör dessvärre ytterligare en kategori, "folk som är så självdistanserade att andra tror att det är fritt fram att skämta om dem", vilket gör att jag spenderar ca 93 % av mina vakna timmar med att låtsas att jag inte är ledsen över att någon varit svinelak.
Röker du? - Hö hö hö. Jorå.
Dricker du? - Ja, fast rätt sällan. Mest för att jag hatar fulla människor av hela mitt hjärta, och att frivilligt ansluta sig till en grupp som en hatar är ju rätt korkat.
 
Har du provat nåt av dem? - Uppenbarligen.
Hur lever du ditt liv? - Efter så skilda motton som "livet är hårt men jag är hårdare", "töntiga människor har roligare", "ingen minns någon som är lagom" och "a pig's gotta fly".
Senaste du smsade? Papilicious Paprika.
Senaste du fick ett sms av? Samma person. A.k.a. min far.
Vem ringde dig sist? Simmelimmelimme, han gick en skogspromenad och utsågs hastigt och lustigt till min PT.
 
Vem chattade du med sist och om vad? - Simmelimmelimme igen. Angående varma laptops.
Går du på nån sport? - Ja. Den kallas "prokrastinering" och jag har gått i den i typ sexton år. Är väldigt lovande och talangfull.
Sminkar du dig och isåfall hur? - Ibland. Fyller i ögonbryn, målar ögonbryn, har lite foundation, försöker se pigg och fräsch ut. Är rätt dålig på den stilen.
Föredrar du att fixa håret eller låta det vara naturligt? - Låta det vara. Helst för alltid.
Hur länge var du uppe ikväll? - Somnade rimligtvis ungefär tio över tolv.
 
Vart hemma hos en kille? - Ja?
Kysst en tjej? - Ja, gud vad rebellisk jag är.
En bra film som du rekommenderar? - Såg Moonrise Kingdom när jag var i Skanör i torsdags (alltså, jag var i Skanör i flera dagar, men jag såg filmen i torsdags) och jag tänker blogga om den någon gång, kanske.
Ljugit för nån om vart du är? - He he he. Ja. När jag var yngre.
 
Tagit en kompis ex? - Asså ja, men vi var tolv.
Om ja, vad sa din kompis om det? - Hon tog mitt ex också, innan vi ens gjort slut. Som sagt, vi var tolv.
Vad börjar killen du gillar på? - C. Som i Casper, Charlie och Citronsaft.
Har du varit otrogen mot en kille? - Inte sedan jag var tolv och i desperation försökte göra min pojkvän, som hånglade med min bästis, svartsjuk genom att hångla med hans bästis. Även känd som mangosorbetperioden, en berättelse jag någon gång kommer nedteckna då den är halsbrytande rolig ifall en gillar att skratta åt tolvåringar som är dumma i huvudet. (Spoiler alert: det funkade inte)
Har en kille varit otrogen mot dig? - Ja. Inte bara när jag var tolv, utan även u nder allvarligare omständigheter än mangosorbetperioden.
 
Har du kysst någon idag? - Min spegelbild. Hehe, näe.
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Jarå!
Har du ett förhållande? - Japp, med världens finaste, knasigaste, roligaste, snällaste och mildaste människa. Ärligt talat, är tillsammans med någon som utstrålar GODHET? Hur coolt är inte det?
Om nej, varför inte? - He he he, här har jag inget att skriva.
Hur många har du varit tillsammans med? - Är nog inne på mitt fjärde riktiga förhållande nu, tror jag.
 
När förlorade du oskulden? - Vid en alltför tidig ålder. Brådmogen + nyfiken = hela min personlighet.
Var går gränsen för otrohet? - Det beror väl på, det är något en får komma överens om inom relationen typ.
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Inte sedan mangosorbetperioden. Mina anledningar är ordentligt redovisade där ovan.
Har du sagt till en person att du var kär i honom när du inte varit det? - Ja, under post-mangosorbet-perioden. Plus när jag försökte övertyga mig själv om att jag var kär i mitt ex pga BRA KILLE, utan någon hänsyn till att jag inte kände en endaste liten fjäril i magen när jag var med honom.
Är du romantisk? - Jag vet inte riktigt. Mer spontan än romantisk, tror jag, men väldigt kärleksfull. 
 
Har du snott en kompis pojkvän? - Nej, uschiane mig!
Är du svårflörtad? - Ja. Älskar att flirta, hatar att bli flirtad med.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Eh asså. Jämt. Casper har säkert sett mig gråta lika ofta som han sett mig nysa.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? - Inte i syfte att personen ska få ont.
 
Har du lekt med någons känslor? - Mina egna.
Har du haft sex med över 20 personer? - Nä.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vill ha kvar mitt nuvarande förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nä.
Är du en bra flickvän? - Svinbra när jag inte är ledsen. När jag är ledsen är jag helt okej.
 

Kommentera

Publiceras ej