Först av allt: Jag älskar att blogga. Jag gör verkligen det. Jag mår bra av att skriva, älskar responsen jag får och känner mig väldigt hemma med bloggande som koncept.
Sedan: Ravekommissionen är den bästa blogg jag någonsin haft - och jag har haft ungefär tjugo stycken. Jag får mycket respons, mycket pepp och många som ber mig blogga mer.
Därefter: Jag hatar verkligen blogg.se. Jag vill byta domän. Det är som att blogg.se hindrar mig från att blogga så ofta som jag vill, för så fort jag går in på den plottriga hemsidan mår jag illa och all inspiration dör ut.
Slutligen: Det finns ingenting jag hellre vill än att ha en bra blogg med nya inlägg och ett visst mått bilder.

Sammanfattningsvis: Om någon vet en bra domän så kommer Ravekommissionen förhoppningsvis reinkarneras någon annanstans. Ge mig tips. Var bloggar ni? Trivs ni? Passar det min sorts blogg?

 

 
^ Häromdagen när en tofs fastnade i mitt hår.
 

1 kommentarer

xX_N30_Xx

22 Jul 2015 20:39

Jag skrev alltid mina inlägg i Word först och copypastade in skiten på blogg.se och korrigerade ev lite!

Kommentera

Publiceras ej