Rubriken är ett skämt som bara de invigda förstår, skulle jag tro. Hur som helst, nu tänkte jag blogga om mitt livs viktigaste TV-serie, a.k.a. Pretty Little Liars! Det här är situationer som jag tror att andra PLL-älskare kan relatera till, men om en inte gillar PLL kan en kolla igenom för gifarnas skull. (Tack till Axel som föreslog att det här skulle bli ett gifinlägg!)
 
WHEN MIKKIZ KOLLAR PÅ PRETTY LITTLE LIARS
 
När Caleb dyker upp i rutan:
excited animated GIF
 
När jag ser vad Aria har på sig:
scared animated GIF
 
När jag får för mig att se ett halloweenavsnitt ensam klockan tre på natten:
pretty little liars animated GIF
 
När rätt person råkar illa ut:
batman animated GIF
 
När fel person råkar illa ut:
 
När Alison behandlar folk illa:
bitch animated GIF
 
När någon sett längre än jag och vill diskutera senaste avsnittet:
pretty little liars animated GIF
 
När det blir två säsonger till och vi således inte får veta vem A är i år heller:
no animated GIF
 
När jag inte kan prata om, tänka på eller drömma om något annat än PLL:
 
När någon är elak mot Hanna:
sad animated GIF
 
När Aria bara blir ihop med svintråkiga människor:
 
När det kommer en sexscen:
pretty little liars animated GIF
 
När en av lögnarna börjar knarka:
 
När mina vänner inte bryr sig om vad som hänt i PLL:
bored animated GIF
 
När jag känner mig hånad eftersom de säger "Previously on Pretty Little Liars..." som att jag skulle ha kunnat glömma vad som hänt:
pretty little liars animated GIF

Kommentera

Publiceras ej