Jag lyckades!!! Blev klar vid fem på morgonen och är så stolt att jag måste få visa er resultatet! Plus att jag tänkte ge er en liten insikt i vilka bilder jag har i vilken mapp.
 
2008-2013 är precis som det låter, bilder (som föreställer mig eller folk i min omgivning) tagna 2008-2013. Mycket selfies från mitt livs snyggaste år, 2012. Typisk bild:
 
Bloggmaterial är mycket gifs (till mina berömda gifinlägg) och bilder som jag sparat för att blogga om dem. Även en del grejer som redan är uppe här, men som jag inte vill radera från datorn eftersom de har ett emotionellt värde. Typisk bild:
 
Clear.fi är något som inte går att radera från datorn (är det ett virus??? Blir nojig när jag tänker på det) och som således inte innehåller några bilder alls. Typisk bild:
 
Djurbilder för ledset bruk är till för stunder då jag känner att världen är alldeles för hopplös för min smak. För att dämpa fallet från lyckopiedestalen så är det väldigt viktigt att ha ett lager med bilder på söta djur. Typisk bild:
 
Kamerabilder är allt jag fotat med webcamen. Dvs en halv miljon selfies, några wefies och väldigt många situationsbilder. Typisk bild:
 
Mikkiz... eller är en mapp med roliga internskämt som främst är mellan mig och Lullu. Misstänker att den mappen är den allra tråkigaste för större delen av jordens befolkning, men den roligaste för oss. Typisk bild:
 
Print screen innehåller prints av alla de slag. Min favorit får tjänstgöra som exempelbild, och den är Lullus och min allra första konversation på Facebook. Inte visste vi att vi, mindre än två år senare, skulle vara bästa vänner! Typisk bild:
 
Roliga bilder innehåller sådana bilder som jag kan sitta och fnissa åt i timtal. Sådant en bara snubblar över på Internet, men som är för roligt för att glömmas. Typisk bild:
 
Selfies 2014 är förra årets selfieskörd, så jag ska kunna gå igenom mina looks och tillfredsställa min narcissism vid behov. Typisk bild:
 
Tumblr innehåller uteslutande bilder som jag hittat på, ja just det, Tumblr. Världens bästa sida för de av oss som har lite för mycket fritid. Typisk bild:
 
Visdomsord är en hel mapp full av massa peppiga bilder som gör mig ganska varm inombords! Kanske är det min allra viktigaste mapp. Och den som innehåller färst (ja, det är ett ord, motsats till flest) bilder av mig. Typisk bild:
 
Vänner... ja, alltså, den innehåller inte direkt bilder från TV-serien om vi säger så. Har osunda mängder bilder på människor jag tycker om, som jag ofta tänker mig att jag ska lägga upp på timelines när personerna behagar fylla år. Typisk bild:
 

2 kommentarer

Råsocker

04 Jan 2015 17:19

YAS werk

Svar: u better work sanna <3
Mikaela Gunnarsson

wewe

05 Jan 2015 04:27

Awww en bild på Axel!!!

Svar: Har så många sådana bilder som du kanske ev vill se!!!
Mikaela Gunnarsson

Kommentera

Publiceras ej