Nu var det minsann ett tag sedan! Har haft fullt upp med andra saker. Men frukta inte! Ni ska få se vad som hänt i mitt liv via cambilder.
 
Tog på mig en sportbh. Kände mig genast väldigt stark, fysiskt aktiv och som att jag snart skulle delta i OS. Det närmaste jag kom träning den dagen var att gå till ICA och köpa Guldnougat.
 
Försökte ha PMA när livet var jobbigt. Det gick väl... så där.
 
Om en vill vara snäll, alltså.
 
Mitt hår var "crustigt och jävligt", vilket innebär att det var snudd på omöjligt att reda ut. Det var fint, dock.
 
Har kommit på vad Makthaverskans låt Josef handlar om! Cigg! Lovar!
 
Min lillebror fick ett tiopack Cola i födelsedagspresent. Jag har druckit upp 50 % av dem. Här med en sad uppsyn.
 
Har pratat i telefon fler timmar i januari än sammanlagt under 2014, känns det som. Oftast mitt i natten. Mysigt.
 
Jag var bortrest, slog mig i halkan och fick ett präktigt blåmärke. Naiiz.
 
Igår låtsades jag att jag tagit studenten nyligen. Tog således en massa selfies i studentmössan. Funderade på att sända ut dem som tackkort.
 
Sedan hamnade jag hemma hos Neo, omringad av hennes gosedjur. Drack vin som smakade aceton och tittade på konstiga youtubevideos, allt kändes som 2008 igen.
 
Hoppas ni har det bäst! (Och glöm inte att jag fyller år imorgon!)

1 kommentarer

Emma - Skaraborgs största häst och hundblogg!

24 Jan 2015 10:27

Du är så fin. Så kul att du är tillbaka :)

Svar: Åååh, tack Emma!
Mikaela Gunnarsson

Kommentera

Publiceras ej