Min favoritginger fyller nitton höstar idag. Du är bäst och jag tänker aldrig dumpa dig - det gröna i heroin, tedissaren på estet och den enda Grip jag behöver för att vakta mitt ömtåliga sköldpaddeskal.
 
Vi började i samma klass för drygt tre år sedan, och har varit vänner ever since, men det var för nästan exakt ett år sedan som vi verkligen började bli tighta. Sedan dess har vi gått igenom en massa saker tillsammans, mycket jobbigt men ännu mer roligheter. Du har alltid ställt upp på mig, alltid stöttat mig och hjälpt mig igenom en massa saker. Någon dag hoppas jag att jag kan bli en lika fantastisk vän tillbaka!
Tills dess får det räcka med att du har en födelsedagspresent som väntar, och att jag ALDRIG tänker låta dig bli lika bitter som Gripen. Plus att om jag någonsin bekantar mig med Norman Reedus så lovar jag att introducera er för varandra.
OCH så tänkte jag att du kunde få se alla bilder jag har av dig i min dator!!! Eftersom våra MINNEN <3 är ovärderliga för mig så känns det bra att dela dem med dig, dagen till ära.
 
 
Vi som Gripen och Sköldpaddan - dreamteam deluxe

 
När vi vände ryggen åt Jimmie i ett stekhett Falköping (du är iofs fotograf men misstänker att du kommer minnas ändå)
 
 
Julavslutningen då ingen ville krama oss <33333
 
 
Dagen då vi lekte familj med Calles hund...
 
 
... men Leo ville mest gosa.
 
 
Dagen A. Som i Aurora.
 
 
När vi var typ sexton och hade ett internskämt som var "forever a cow" eftersom vi under en bussresa såg en ensam kossa som gick långt ifrån de andra kossorna. Vår humor var raffinerad.
 
 
Dagen då du blev ett ACDD-fan...
 
 
... och när du äntligen fick träffa dem på riktigt.
 
 
Londonresan i maj med ES11, då Bibbsy och du var drop dead gorgeous och jag mest kisade.
 
 
Och en av de senaste bilderna på oss, från typ en vecka sedan då vi hade superkul i Catwang-appen inne på Commerce och tog så många selfies att folk skrattade åt oss.
Här kommer dina soundtracks också, så du slipper glömma dem!
 
 
 
 
Misstänker att detta kan vara det bildrikaste och mest interna blogginlägg jag någonsin skrivit, men det är okej. Skippade Sana-sananina-låten för att du äntligen skulle få komma undan från den.
Älskar dig, Säni Insaney!

Kommentera

Publiceras ej