Kände lite hastigt och lustigt för att blogga så HEJ här är jag igen.
 
Nu är det ett halvår och två veckor sedan jag började blogga! Det firar vi med lite "vad har ändrats hallå?"-ande tycker jag.
 
Hårfärg då: Askblondish tror jag?
Hårfärg nu: HEMLIGT. Hehehe. De som lever får se när jag lyckats få en snygg selfie.
Frisyr då: Sidbena.
Frisyr nu: Lugg.
Favoritdryck då: Pepsi. Och Aurora.
Favoritdryck nu: Pepsi. Sorry, Aurora, det är inte du utan jag som inte tål dig :(
Favoritlåt då: No mercy med Makthaverskan!
Favoritlåt nu: Älskar fortfarande No mercy men vill göra något nytt så tipsar om Nach heart med Honey is Cool istället.
Favoritmat då: Förmodligen någon slags lasagne.
Favoritmat nu: Singoallakex. All min hälsa har gått utför i rasande takt sedan jag tog studenten?
Sysselsättning då: Stressade, pendlade extremt mycket och jobbade med slutproduktionen tillsammans med världens finaste klass.
Sysselsättning nu: Typ inget? Är översocial i Facebookchatten mot mina stackars vänner, mest.
Längtade efter: London med klassen.
Längtar efter nu: London utan klassen (fast asså en stor del av min klass bor där nu, så kommer kännas som en reunion att åka dit).
 
En bild på mig och två av mina allra bästa människor i livet. Hon i mitten har flyttat till London och lever livet utan mig, det suger :'( MEN är glad för din skull så klart, Bibbsan!
 
 

Kommentera

Publiceras ej