Hääääääj kompisar!!! Jag kom på att det finns väldigt många saker en egentligen inte vet om folk, som en gärna skulle vilja veta. Så jag satte ihop en egen lista! Om en vill kan en kommentera sina svar. Är så nyfiken på folks svar!
 
Vem är du?
Med ett ord, hur är chips?
Berätta lite om ett djur du älskar?
Vilken dag är din Dolmiodag?
En bra låt?
En dålig låt?
Vem vill du helst krama just nu?
Tre goda maträtter?
Vad skulle du betygsätta dig själv som på en skala 1-10?
När blir du helt varm i hjärtat och pirrig?
 
Och ja, så klart var jag tvungen att svara själv också.
 
 
 
Vem är du? Mikaelah, nitton år, motsatsen till pretto och anonym fleecetröjeanvändare för tillfället.
Med ett ord, hur är chips? Livet.
Berätta lite om ett djur du älskar? Min kära vän Lullu har en katt som heter Trotsky. Trotsky och jag älskar varandra högt (fast det kanske är jag som älskar mest, men han älskar mig också eftersom jag låter honom slicka i mitt hår). Trotsky är beigegulorange, jättesöt och bara några månader gammal.
Vilken dag är din Dolmiodag? Imorgon hoppas jag, en Dolmiodag låter ju som en bra dag liksom.
En bra låt? Wish you were here, med Pink Floyd.
En dålig låt? Fancy, med Iggy Azalea.
Vem vill du helst krama just nu? Den är rätt svår, men varendaste bloggläsare! Och min mamma.
Tre goda maträtter? Lasagne, linssoppa och... eh... allt med spenat?
Vad skulle du betygsätta dig själv som på en skala 1-10? 8. Har lite brister, men charmen tar mig dit.
När blir du helt varm i hjärtat och pirrig? När jag tänker på hur mycket jag älskar människor/djur/saker.
 
(SVARA DÅ)

3 kommentarer

huhu

30 Nov 2014 22:06

Vem är du? Det kommer du märka snart<33
Med ett ord, hur är chips? Livet.
Berätta lite om ett djur du älskar? En söt hund som är sjukt crazy och bitchig men är mjuk och snäll, bästa hunden everrrrr, plus hans namn är taget från en karaktär i The Matrix så YAS
Vilken dag är din Dolmiodag? Varje dag<3
En bra låt? I believe in a thing called love eller Fairytale of New York:')
En dålig låt? Nåt av Kent
Vem vill du helst krama just nu? Norman Reedus
Tre goda maträtter? Dumplings, Tacos och nån pastarätt<3
Vad skulle du betygsätta dig själv som på en skala 1-10? SWAG
När blir du helt varm i hjärtat och pirrig? 54

Svar: HAHAHA bästyyyyy <3
Mikaela Gunnarsson

top secret

02 Dec 2014 15:11

Vem är du? gissaaaa
Med ett ord, hur är chips? DILLCHIPSÄRLIVET
Berätta lite om ett djur du älskar? alla ebbas katter, för att dom är galet söta.
Vilken dag är din Dolmiodag? första dagen på udda veckor i udda månader.
En bra låt? not on drugs - Tove Lo
En dålig låt? "nu är det jul igen" fyfan
Vem vill du helst krama just nu? jag vet inte, vill väl mest bara ha en kram :D
Tre goda maträtter? jag är inte så into mat för tillfället men gillar ju alltid pommes.
Vad skulle du betygsätta dig själv som på en skala 1-10? just nu ligger jag på en fyra.
När blir du helt varm i hjärtat och pirrig? när jag får dansaaaa

Svar: du är alltid en 10 för mig!!! <3
Mikaela Gunnarsson

wewe

05 Jan 2015 04:53

Vem är du? wewe, agender, snart 21 år
Med ett ord, hur är chips? Gudomligt!?!?!?
Berätta lite om ett djur du älskar? GETTER. Har jobbat på Jamtli Historieland i Östersund 2010 med att ta hand om getter och det var awesome och vill fortsätta med det när jag fått jobb.
Vilken dag är din Dolmiodag? Vanligtvis en fredag
En bra låt? Steely Dan - Dirty work (den låt jag lyssnat på mest på Spotify under 2014), jävligt powerful ba "I'm a fool to do your dirty work, oh yeah. I don't wanna do your dirty work, no moore!"
En dålig låt? Allt som är nytt och mainstream
Vem vill du helst krama just nu? Axel eheehhe
Tre goda maträtter? 1. Grönkålspaj med tofuscrambles och massa havregrädde på, helt fkn underbart (som jag lagar). 2. Grön ärtsoppa m. havregrädde (som jag lagar). 3. Bulgur m. tzay och grönsaker (som jag lagar).
Vad skulle du betygsätta dig själv som på en skala 1-10? Beror på utifrån vad? Utseende, personlighet, prestationer, mående?
När blir du helt varm i hjärtat och pirrig? När jag träffar eller pratar med Axel eller min lillasyster (fast inte på ett snuskigt sätt FÖRSTÅS)

Svar: Ååååh!!! Hoppas du får krama Axel ordentligt nu!
Mikaela Gunnarsson

Kommentera

Publiceras ej