Om du känner mig väl lär du ha märkt att mina känslor är svåra att tygla. De gör som de vill, hoppar fram och tillbaka och snurrar runt. Allt som oftast är min hjärna och mitt känsloliv på helt olika sidor, i strider där känslorna nästan alltid vinner.
Jag är lite som en jojo. Upp, ner, snurra runt lite, upp igen. Det är ganska jobbigt i många lägen, men ibland ger det mig BRA saker också! Så jag skriver detta lite som en note-to-self, men också till alla andra som har känsloliv utan tyglar.
 
1: Eftersom mina känslor är så stora så känner jag mig alltid nyförälskad när jag träffat en ny, trevlig person.
 
2: Jag får extrema kärleksutbrott när jag tänker på exempelvis katter eller mina bästa vänner.
 
3: Jag förstår ofta hur människor känner sig eftersom jag upplever så många olika känslor hela tiden. Kan relatera till ALLT.
 
4: Och eftersom jag kan relatera till allt dömer jag sällan - jag har gjort nästan alla misstag och vill inte bli dömd för det.
 
5: Jag behöver inga berusningsmedel för att bli överlycklig, det räcker oftast med en kattbild eller en kram.
 
6: Jag gillar nästan alla, nästan alltid.
 
7: Mitt liv är ett äventyr.

3 kommentarer

mr cat

05 Nov 2014 01:18

du är rolig att umgås med

mr cat

05 Nov 2014 01:18

du är rolig att umgås med

Svar: du också <3
Mikaela Gunnarsson

Johnny Bazooka

05 Nov 2014 08:34

hej, mikaela. du är en väldigt brafin varelse vill jag alltt lova hehe<3 Puss och så vi ses

Svar: tack du okända varelse som jag säkert gillar lika mycket tillbaka, puss <3
Mikaela Gunnarsson

Kommentera

Publiceras ej