Det finns egentligen bara en sak att säga: Produktionen är över.
 
Allt känns tomt. Det är inte så att jag inte borde ha fullt upp; jag har en massa musik att lyssna på, filmer att se, böcker att läsa, politiska ämnen att blogga om och dessutom minst tio skolarbeten som ska in snarast. Orken infinner sig bara inte.
Det finns bara en låt jag vill höra, vill lyssna på den i sällskap med Camel Activate och Lukas. Och självklart lyssnar jag på den just nu, och självklart ser jag den som din även om jag tvivlar på att du ens hört den.
 
Fuck you for fucking me when I was seventeen
You knew it all the time
You never loved me; you wanted to own me
I'm forgetting you when I'm alone

1 kommentarer

Anonym

22 Aug 2014 10:37

Makthaverskan <3

Svar: Makt-ha-ver-skan!
Mikaela Gunnarsson

Kommentera

Publiceras ej