Idag har jag ätit tacos igen!!!
En skulle kunna tro att jag lever för tacos utan att vara fel ute. Kvällens tacosälle var Neo, systrarna Jarlemark och en fyramånadersbebis. Egentligen var grill inplanerat, men vädret var uselt så vi åt fantastiska tortillas med sojafärs och grönsaker. Klagar inte! (eller jo, lite på vädret)
Jonna, dvs den äldsta systern Jarlemark, och jag har gått igenom väldigt mycket tillsammans. När en varit vänner i tretton år har en genomgått vissa relationskriser, men frågan är om inte den värsta skedde idag.
Hon klippte min lugg.
Jag grät, Neo skrattade och Jonna blev smått sårad. Nu är jag nöjd iallafall.
 

2 kommentarer

Simon

28 Jun 2014 23:10

Fett snygg hår

Svar: thank yoooooou!
Mikaela Gunnarsson

Jonna

28 Jun 2014 23:48

Åh, hoppas verkligen att du känner dig nöjd på riktigt! För jag blev nöjd :)

Svar: ja, när chocken väl lagt sig så! :*
Mikaela Gunnarsson

Kommentera

Publiceras ej