Vegantacos, Pepsi Max, jordgubbar, svensk hiphop och ett barbielinne som krympt i tvätten och nu går mig till midjan. Livet kunde ha varit värre.
Dagens huvudsakliga äventyr var pappas och min tripp till Tibro. Vi besökte Netto, butiken som påminner lite om Underlandet: en vet aldrig vad en kommer att hitta (den här gången hittade jag min favoritbok i pocket för 30 spänn!!!! obs älskar Netto nu). Ju mer tid jag spenderar i Tibro, desto mer börjar hjärtat ömma för det jävla stället. Kanske är det dit jag borde flytta för att få en nystart? Bo i Brittgården, leva så billigt som möjligt och jobba på något av Tibros blomstrande företag. De övriga alternativen är typ 1) campus någonstans och plugga högskola, 2) Valhall och starta någon form av new age-företag eller 3) bo hemma för alltid.
Det lutar nog mest åt det sista alternativet.
 
^ Glider genom livet som om jag vore kung :P

Kommentera

Publiceras ej