Igår hamnade jag i en livsomvälvande konflikt.
Neo, Lukas och jag befann oss i stadsparken som så många gånger tidigare. Någonstans på vägen därifrån till ICA påbörjades ett hemskt drama. Dessa personer, som alltså är min BFF och min fästman, tycker nämligen att färssås bör avnjutas med MAKARONER.
Inga normala människor äter makaroner och köttfärssås/quornfärssås/sojafärssås. Det plaskar och låter äckligt när en blandar, således är spaghetti det självklara valet. Dock gick det inte att övertyga dem, och jag blev så förtvivlad och känslomässigt upprörd att jag började gråta på ICA.
Jag inbillar mig att en majoritet av mina läsare är sunda människor som helst äter spaghetti till sin färssås. Därför skapade jag en poll. Rösta, plz.
 
 
Bild från hänget innan det gick överstyr. Från vänster: en skeptisk Mikaelah, en panikslagen Lukas och Neos fingrar.

Kommentera

Publiceras ej