Idag blev dagen då jag introducerade min mamma för bloggy. Kändes lite onödigt eftersom vi bor under samma tak, men hon verkade tycka att den var "kul i början iallafall, resten har jag inte läst än". Mest glad blev hon nog över att jag inte hängt ut henne under pågående gräl.
Idag är även midsommarafton, vår mest välbevarade "sup dig full"-högtid. Eftersom planeringen brast ska Neo och jag sätta oss i hamnen (?!??!) och umgås med varandra så fort jag fått tag på henne.
Plus hittills med dagen:
+ En vän tipsade mig om att Lilla Lovis släppt ny EP utan att jag märkt det, mkt gosigt
+ Ska träffa Nejsy
+ Långpromenix med pappa
+ Bär lila läppstift.
 
Samma vän som tipsade mig om EP:n klagade också på folk som lägger upp icke-estetiska midsommarbilder. Därför får ni en mycket estetisk midsommarbild på yours truly. Det blåa är inget tecken på nöjesfält utan innebär bara att jag var gammal nog att köpa alkohol på balen i söndags.
 
 

Kommentera

Publiceras ej