Igår tog jag studenten!
Eftersom jag är lat (vilket även syns på flera av mina betyg) så tänkte jag sammanfatta dagen i listform:
Dagens konstigaste tradition: Lekar i Botan.
Dagens mysigaste tradition: Mösspåtagning. Ebba höll sitt sista tal i egenskap av talman, åh vad bra det var!
Dagens förvåning: Alla jättefina tal från våra högt älskade lärare.
Dagens typical me: Höll tal på champagnefrukosten.
Dagens mest peppade klass: ES11.
Dagens godaste: All mat @ my place.
Dagens äckligaste: Det konstiga vinet som jag tog två klunkar av.
Dagens mest speciella påhäng: En hemmagjord trollstav från min tioåriga kusin *insert alla kärleksfulla emojis i världen*
Dagens flakgrej: Att dansa Bomba.
Dagens läppstiftsfärg: Lila.
Dagens bästa: Alla fina människor.
Dagens sämsta: Att jag inte längre går på Katedralskolan i Skara.
Dagens gulligaste: Min lillebror blev Lukas största fan.
 
Med detta sagt: TACK alla som deltog i mitt studentfirande! Här får ni en selfie som jag tog på Lukas mobil.
 

Kommentera

Publiceras ej