¡Hola bloggy!
Idag spenderade jag min eftermiddag med min vän Axel (som frontar MMK), vilket ledde till att vi bl.a. dippade Oreos i fresh dip och liknade folk med "sådana som hånglat med en katt på Österlen".
Berättade mest detta för att få tillfälle att publicera en väldigt bra bild.
 

Två andra väldigt intressanta saker:

1 - Jag funderar på att göra ett PLL-inlägg snart, istället för att trakassera mina vänner med åsikter och panikreaktioner. Å andra sidan kanske ingen som läser min blogg är så intresserad av PLL? Eller? (Om inte annat får jag väl hålla tummarna för att min kusin läser min blogg, för JAG VET ATT HON SETT DET).

2 - Min minilillebror utmanade mig på en instagram-lista. Eftersom min mobil är trasig kan jag inte lägga ut det på instagram, så jag lägger upp det här istället!

 
1 - He, he, he. Hemliz!
2 - Också hemligt så klart! Vem vill ens att alla ska veta? Tänk så går det åt helvete liksom?
3 - Frågesport.
4 - Försommar.
5 - Men nääääe. Solen kanske? Makthaverskan? Bob Dylan?
6 - 25e januari, när det är som kallast och hemskast ute.
7 - Rosa!
8 - Blå.
9 - Lila, svart och grå.
10 - Määäh. Har nog ingen favoritmat så, men gillar bananer, spenat och champinjoner väldigt mycket.
 
Vet inte om jag ens känner tio blöggerz att utmana, men Emma borde fylla i den här! Om inte annat så för att samma bror som utmanade mig tycker att hon är något av det coolaste som finns, och jag instämmer så klart.

1 kommentarer

Emma

15 Dec 2014 16:14

challenge accepted! smickrad över att både du och din lillebror tycker att jag är cool, puss

Svar: klart vi tycker! dina största fans i hela hjo!
Mikaela Gunnarsson

Kommentera

Publiceras ej