Det är den elfte december och om tretton dagar är det julafton. Jag är nästan färdig med julklappsinköpen, adventsstaken som min lillebror designat står på bordet, pepparkakor blev dagens kvällsmat och lite, lite snö har nog fallit.
Min julkänsla? Obefintlig. Istället sitter jag i min säng, non-stop-glor på Pretty Little Liars, funderar på att byta bloggportal och ser ut ungefär som Justin Bieber.
Det kanske beror på att jag inte har en chokladkalender i år. Eller på att jag har haft svårt för jul i tio år. Eller på att jag håller på att bli vuxen.
Oavsett - jag vill ha april nu istället.
 

3 kommentarer

MR Bödker

11 Dec 2014 18:47

Hade tänkt skriva att bloggen var ful men att innehållet och du är snygga, men att se ut som JB håller ju inte. Innehållet är bra!! ¤¤♥¤¤

Svar: Hahaha JAG VET??? Jag är fan Justin, inte ens roligt. :( TACK AXEL, ditt innehåll och du är också snygga!
Mikaela Gunnarsson

Minerva McGonagall

11 Dec 2014 18:47

SAME. Fuck vädret. Jag har dock en julkalender, och den är jättekul, men inte kul nog för att ge en julstämning.
Glöm inte plugga till provet i förvandlingskonst som är imorgon nu bara.
Peace and love
Minerva

Svar: Hahaha gmn <3 Men vi ses ju snart, och du är julstämning!
Mikaela Gunnarsson

Maria

11 Dec 2014 19:44

Vill också att det ska vara april! Usch vill inte ha vinter och kallt och jobbigt. Inhandlade ett par flisstrumpbyxor igår. Lätt det bästa köpet någonsin.

Svar: Men ååååh, sådana strumpbyxor är livet! Har två par från Gekås, lätt en av de bästa presenter jag fått. <3333
Mikaela Gunnarsson

Kommentera

Publiceras ej