Idag började skolan igen efter lovet för mina fellow esteter på Katedral. Jag däremot, var på folktandvården och har spenderat övriga dagen i sällskap av en halv säsong How I Met Your Mother. Oavsett om du har börjat skolan igen, eller om du är i min sits, så har jag tre tips på saker som kommer göra just din vecka 34 så mycket bättre!
 
1. Läs Ebbas superba fatshion-blogg! En modeblogg med tips på en massa snygga plus size-kläder! Den här bloggen inspirerar mig på riktigt, något som väldigt få modebloggar någonsin lyckats med. Ebba skriver även om sina tankar om smalhetsnormen i dagens samhälle, vilka jag tycker att alla borde läsa.
 
2. Hänka på motaktion för en SD-föreläsning om islamism! Saxar från eventet: "Vi tänker stå utanför och visa SD att vi inte tycker att det är okej att ett rasistiskt parti håller föreläsningar om något som de uppenbart är emot. Dessutom så är personen som håller i föreläsningen själv SD-ledamöter i Malmö. Kom och visa ditt missnöje!"
Ju fler vi är, desto bättre! Demos kan vara riktigt mysiga i rätt sällskap, och då yours truly (undertecknad) kommer att vara där så är det i sig ett bra skäl till att dyka upp.
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej