Först till ett skamlöst reklaminslag: Den här bloggen finns att gilla på Facebook nu! HÄR TRYCKER DU för att hamna på Ravekommissionens facebooksida.
Anledningen? Tja, i huvudsak att jag tänker att det kan vara bra att ha allt bloggrelaterat samlat på ett ställe. Och att det är lite kul att se vilka som läser.
 
För övrigt: JAG BEGRIPER INTE MIN PEPSIKONSUMTION? Igår köpte min lillebror och vår kusin ett flak Pepsiburkar. På tolv timmar lyckades jag tigga till mig en fjärdedel av dem (och ja, jag drack upp dem direkt). Sedan begav jag mig till Tibro, och där blev jag uppriktigt LEDSEN när jag inte hittade Pepsiburkar på deras lill-Ica?
Vad är det här för osund relation egentligen? Jag har slutat röka (wow, det här kanske är första gången jag avslöjar i den här bloggen att jag brukade röka, men nu vet ni: jag har slutat) så en kan se Pepsi som någon slags ciggsubstitut, men mitt nyfunna beroende tycks bli lika dyrt som rökningen.
Kanske borde en sluta med Pepsi också. Det innehåller ju trots allt socker och koffein, saker jag misstänker att riktigt hardcore straight edge-personer undviker. Synd att det är så gott.
 
Apropå Tibro: anledningen till att jag åkte dit idag var för att hänga med Lukas! Av olika orsaker (läs: späckat schema och dåliga bussar) hade vi inte setts på alltför länge, men den här dagen blev precis som en vanlig dag i vårt gemensamma universum.
Vi analyserade mina danssteg, planerade födelsedagsfiranden (det här bådar riktigt gott, jag håller er uppdaterade) och hens katt bet mig i handen under tiden som Lukas pratade i telefon på tyska med sin mor. Dessutom planerade vi inför vår framtida podcast, åt en asgod pastaröra och lät den andra bruka våra facebookkonton, något som resulterade i att Lukas fick jättemånga hjärtan på sin tidslinje.
Hyfsat bra dag!
 
"Se ut som att jag är farlig"

Kommentera

Publiceras ej