idag (igår) förtjänar en sådan där lista, helt enkelt eftersom filmen jag ser inte vill buffra.
 

DAGENS FRISYR: trassel med tillhörande lugg. vad var ens mitt liv innan trassel-och-lugg? ingenting, kan en tänka.
DAGENS KLÄDER: asså... någon annans mjukisbyxor och en grå t-shirt. typisk "mikkiz vill ej tvätta"-outfit.
DAGENS MAT: åt en gigantisk frukost (två mackor med jordnötssmör + müsli med sojamjölk), sedan åt jag inte så mycket mer. orkade liksom inte.
DAGENS HÄNDELSE: jag hamnade i bråk i en vegangrupp på facebook! OCH installerade f.lux vilket jag hört ska hjälpa emot sömnlöshet. håll tummarna med mig.
DAGENS PLANER: min enda plan var att se på pretty little liars. har jag sett på pretty little liars? näe.
DAGENS VILL HA: vegansushi, spänning i vardagen, nya vänner (att addera till de gamla) och kattgos.
DAGENS SAKNAD: lukas schmidt. kollade upp lukas på birthday.se för att kunna skriva ut mellannamn också, men lukas har inga???
DAGENS TRÅKIGASTE: föräldrar som ej ger sina barn mellannamn <///3
DAGENS GODIS: asså åt ju inget godis idag. alls. däremot jordnötssmör.
DAGENS HUMÖR: tröttast på schlätta.
DAGENS KOMPLIMANG: misstänker att jag inte fått någon men det är lugnt, ge mig inte komplimanger, kan leva som diogenes om det är vad ni vill!!!!
DAGENS LÄNGTAN: längtar efter neo, tacos och läkartid.
DAGENS TV-SERIE: pretty little liars som jag fucking ALDRIG kom till skott med??? vad är felet???

försökte se missnöjd ut men är mest otroligt lik min avlidna morfar!!!?!
han var också stilig, så det känns ganska bra

1 kommentarer

Emma

11 Aug 2014 11:33

haha du är underbar, love <3

Svar: det är du också emmisN! tack för komplimangen! <3
Mikaela Gunnarsson

Kommentera

Publiceras ej