Mitt inlägg om ett antal vänner uppskattades tydligen ganska mycket.
Nu är det dock hög tid att min blogg börjar kretsa kring mig igen, så jag tänkte köra en kick-off med att göra en presentation av mig själv efter snarlik mall!
 
 
 
Jag är den sortens person som stämplades som galen redan på lågstadiet och som aldrig gjorde läsläxan. Sedan treårsåldern har jag sett mig själv som rebell, vilket lett mig till olika stadier av upproriskhet: fjortisperiod, emoperiod, piercing, skaffa mer eller mindre underliga pojkvänner, sno tjeckiskt 3,5-öl från källaren trots att det var vidrigt, sluta äta kött, skolka, färga håret lila, göra egna tröjor, skaffa vänner på emocore.se och halvt flytta till Skara.
Enligt mig har jag sansat mig nu, men min omgivning tenderar att inte hålla med. Min bästis Zebib beskriver mig som personen som "kommer vinna Nobels fredspris utan att ens försöka", min mellanstadielärare beskrev mig som "otroligt självständig och speciell" och min Emochan-tråd innehöll uttalanden som "Hon ser ju för fan ut som en fågel!" så om ni vill ha svaret på vem jag är bör ni kombinera dessa uttalanden. Just nu läser jag om marxistisk vetenskapsteori och vill gå om gymnasiet.
Om det finns en låt om mig så är det Ful och tråkig tjej, för det är vad jag inte är.

Kommentera

Publiceras ej